LT

Darbas administracijoje

  • Kviečiame prisijungti prie mūsų IT komandos!

    Mes nuolat ieškome IT talentų, kurie prisidėtų prie išskirtinių projektų kūrimo ir modernėjančios organizacijos.

    Tad kviečiame Tave puodeliui kavos, kad galėtume pasikalbėti apie ateities galimybes.

     

    Su mumis gali susisiekti el. paštu karjera@regitra.lt

     

    Siųsti CV

  • Atstovė (-as) spaudai

     

    ☑️ Pareigos: Atstovė (-as) spaudai

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2400-2950 Eur

    Kas mėnesį prie užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. ​​​​​​​Preliminariai (2880 – 3540) Eur. 

     

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    •  Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    •  Individualaus darbo laiko galimybę;
    •  Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą; 
    • Vairuoji elektromobilį? Įkrauk jį darbe. 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo sutartis: Neterminuota 

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • informuoti visuomenę žiniasklaidos priemonėse apie įmonės teikiamas paslaugas, naujoves ar pokyčius;
    • kurti santykius su žiniasklaidos atstovais bei teikti jiems informaciją rengiant pranešimus, reportažus ar kt; 
    • sekti ir reaguoti į žiniasklaidos priemonėse pasirodžiusią informaciją bei ją apibendrinti;
    • padėti kolegoms ruošiantis laidoms, konferencijoms ar kt;
    • esant poreikiui, organizuoti ir vesti spaudos konferencijas;
    • rūpintis ir formuoti įmonės reputaciją;
    • teikti pasiūlymus klientų patirčių gerinimo ir veiklos tobulinimo klausimais; 
    • prižiūrėti įmonės interneto svetainę ir užtikrinti aktualios informacijos paskelbimą; 
    • prisidėti prie skyriaus įgyvendinamų projektų.  

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį išsilavinimą; 
    • turi ne mažesnę nei 2 (dviejų) metų darbo patirtį žurnalistikos, ryšių su visuomene ar atstovavimo spaudai srityje; 
    • moki anglų kalbą (pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu); 
    • labai gerai moki valstybinę kalbą ir išmanai raštvedybos taisykles;  
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme.  

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: 

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Atstovė (-as) spaudai“. 

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame. 

  • JAVA programuotojas (-a)

    „Regitros“ programuotojų komanda, prižiūrinti ir modernizuojanti valstybinės reikšmės registrus, ieško naujo komandos nario.

     

    ☑️ Pareigos: JAVA programuotojas (-a)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2500-3300 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (preliminariai 3000 - 3960 Eur bruto).  

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą.

    Kitos papildomos naudos.


    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius


    ☑️ Darbo pobūdis:

    • atlikti servisų programavimo darbus naudojant Spring karkasą ir Java;
    • dalyvauti projektuojant, programuojant, testuojant ir diegiant sistemas;
    • užtikrinti, kad funkcionalumas atitiktų reikalavimus;
    • bendradarbiauti su kitais komandos nariais priimant programavimo sąsajų sprendimus
    • teikti pasiūlymus sistemų kokybei ir efektyvumui pagerinti
    • atlikti paskirtas užduotis, susijusias su galimų sprendimų paieška, projektavimu ir realizacija;
    • atlikti techninę pagalbą ir teikti konsultacijas, jei Įmonės sistemų naudotojams iškiltų problemų, susijusių su jų naudojimu ir kt.
    • su kitais komandos nariais reguliariai vykdyti kodo peržiūras

     

    ☑️Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️Taip pat:

     

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą fizinių arba technologijos mokslų studijų srities išsilavinimą;
    • turi programavimo patirties su Spring / Spring Boot karkasu;
    • turi patirties su REST servisais, Hibernate, reliacinėmis duomenų bazėmis;
    • išmanai saugumo problemas, taikai švaraus kodo praktikas;
    • turi darbo patirties su CI/CD įrankiais (Gitlab, Jenkins);
    • turi komandinės darbo patirties su versijavimo sistemomis (Gitlab, branching, merging);
    • esi proaktyvus ieškant naujų technologinių sprendimų ir įnovatyvių įrankių; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

     

    Siųsti CV

     

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite adresu:  karjera@regitra.lt su prierašu: „Java programuotojas (-a)“ 

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus.  Kontaktai pasiteirauti: karjera@regitra.lt.

    Konfidencialumą garantuojame.

  • Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnė (-as)

    ☑️ Pareigos: Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnė (-as)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2900-3700 Eur

    Kas mėnesį prie užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus. ​​​​​​​Preliminariai 3480 - 4440 Eur bruto. 

    ☑️Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • Individualaus darbo laiko galimybę;
    • Papildomą sveikatos draudimą;
    • Nemokamą automobilio parkavimą;
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius.

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • planuoti ir atlikti funkcijas, susijusias su išorinių, vidinių ar individualių korupcijos rizikos veiksnių bendrovėje apskaita, analize, prevencinių priemonių bei tyrimo organizavimu;
    • atlikti korupcijos pasireiškimo tikimybės nustatymą, teikti motyvuotas išvadas dėl bendrovės veiklos sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė;
    • organizuoti ir (ar) atlikti bendrovės darbuotojų apklausas, nuomonės tyrimus;
    • tvarkyti, organizuoti ir (ar) atlikti atsparumo korupcijai lygio nustatymą;
    • atlikti teisės aktų projektų antikorupcinius vertinimus;
    • atlikti bendrovės darbuotojų viešųjų ir privačių interesų deklaravimo bei viešųjų ir privačių interesų derinimo praktikos kontrolę ir stebėseną;
    • konsultuoti bendrovės darbuotojus viešų ir privačių interesų deklaracijų pildymo klausimais, esant poreikiui, bendradarbiauti su Vyriausiąja tarnybinės etikos komisija interesų derinimo klausimais;
    • kontroliuoti, kaip bendrovės darbuotojai laikosi antikorupcinio elgesio standartų, konsultuoja juos antikorupcinio elgesio klausimais;
    • organizuoti ir (ar) rengti mokymus, orientuotus į bendrovės darbuotojų antikorupcinio sąmoningumo stiprinimą;
    • atlikti informacijos ir (ar) duomenų tikrinimus dėl galimų bendrovės darbuotojų nusižengimų ir teikti išvadas skyriaus vadovui;
    • dalyvauti tiriant teisės pažeidimus (įskaitant korupcinio pobūdžio);
    • tvarkyti ir (ar) nagrinėti vidiniu informacijos apie pažeidimus teikimo kanalu gautą informaciją apie pažeidimus, rinkti ir kaupti nuasmenintus statistinius duomenis, susijusius su gautų pranešimų skaičiumi, ir sisteminti tų duomenų nagrinėjimo rezultatus;
    • rengti korupcijos prevencijos veiksmų planą, atlikti šio plano įgyvendinimo stebėseną;
    • sudaryti pareigybių, dėl kurių teikiamas prašymas Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybai pateikti informaciją, sąrašą arba organizuoti jo sudarymą, taip pat dalyvauti ir teikti nuomonę personalo formavimo procedūrose vertinant iš Specialiųjų tyrimų tarnybos gautą informaciją apie asmenį;
    • teikti pasiūlymus skyriaus vadovui bei bendrovės generaliniam direktoriui dėl korupcijai atsparios aplinkos kūrimo priemonių diegimo ir įgyvendinimo;
    • prižiūrėti bendrovės darbuotojų atžvilgiu vykdomos lobistinės veiklos deklaravimą ir vykdyti šios veiklos kontrolę;
    • pagal poreikį atlikti kitas funkcijas, gerinančias korupcijai atsparią aplinką;
    • rengti su atliekamomis funkcijomis susijusius bendrovės dokumentus (teisės aktus, raštus, planus, ataskaitas);
    • dalyvauti bendrovės generalinio direktoriaus sudarytų komisijų darbe, darbo grupėse, pasitarimuose, teikti reikalingą informaciją bei pasiūlymus;
    • nagrinėti asmenų prašymus ir skundus, rengti atsakymus į juos.

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų srities išsilavinimą;
    • turi darbo patirties korupcijos prevencijos ar korupcinių ir (ar) darbo pareigų pažeidimų tyrimo bei asmens duomenų apsaugos srityse;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • išmanai dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Korupcijos prevencijos (atitikties) pareigūnas (-ė)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktai pasiteiravimui: el. paštas karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

  • IT paslaugų skyriaus vadovė (-as)

    ☑️ Pareigos: IT paslaugų skyriaus vadovė (-as) 

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3500 - 4200 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 %  papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 4200 - 5400 Eur bruto). 

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Prisijungus prie mūsų siūlome: 

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą 
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą Nuotolinio darbo galimybę
    • Lietuvoje bei užsienyje Individualaus darbo laiko galimybę 
    • Papildomą sveikatos draudimą 
    • Nemokamą automobilio parkavimą 
    • Vairuoji elektromobilį? Įkrauk jį darbe. 

    ☑️  Darbo pobūdis:

    • organizuoti ir kontroliuoti skyriui numatytų uždavinių ir funkcijų vykdymą, administruoti skyriaus darbą, paskirstyti užduotis;  
    • teikti pasiūlymus informacinių technologijų infrastruktūros valdymo, naujų technologijų taikymo ir modernizavimo klausimais. 
    • rengti ataskaitas, planus, pažymas, išvadas bei kitokio pobūdžio dokumentus, susijusius su skyriaus atliekamais uždaviniais ar vykdomais pirkimais; 
    • derinti ir teikti pastabas kitų bendrovės skyrių parengtiems dokumentams, susijusiems su informacinių technologijų infrastruktūra, jos valdymu, tobulinimu ar įsigijimu;  
    • derinti techninių specifikacijų ir sutarčių projektus komandos kompetencijai priklausančios techninės ar programinės įrangos pirkimo klausimais; 
    • bendradarbiauti su bendrovės struktūriniais padaliniais, kitomis organizacijomis skyriaus veiklos klausimais;  
    • sudarinėti skyriaus biudžetą, kontroliuoti išlaidas;  
    • esant poreikiui, pagal bendrovė priimtą paslaugų ir prekių pirkimo tvarką, inicijuoti ir organizuoti informacinių technologijų paslaugų teikimo ir valdymo bei tobulinimo paslaugų įsigijimą;  
    • esant reikalui, koordinuoti veiklos atkūrimo po ekstremalių įvykių planų vykdymą, veiklos tęstinumo (kiek tai susiję su departamento teikiamomis paslaugomis) procedūrų įgyvendinimą; 
    • užtikrinti bendradarbiavimą su IT paslaugų teikime dalyvaujančiomis trečiosiomis šalimis; 
    • užtikrinti, kad būtų vykdoma departamento teikiamų paslaugų pasiekiamumo bei kitų esminių kiekybinių ir kokybinių parametrų stebėsena, raportuoti apie faktinius IT paslaugų parametrų rodiklius, užtikrinti eskalavimą, kai faktiniai IT paslaugų rodikliai nesiekia suderintų paslaugų lygio reikalavimų; 
    • užtikrinti, kad priimant IT paslaugas eksploatavimui, būtų tinkamai paruošti ir dokumentuoti visi paslaugos aspektai; 
    • užtikrinti bendrovės IT paslaugų stebėjimą, IT veiklos valdymui būtinų įrankių diegimą ir tinkamą jų naudojimą; 
    • užtikrinti bendrovės poreikius atitinkančią IT pagalbos tarnybos veiklą; 
    • užtikrinti IT paslaugų katalogo valdymą, sklandų jame įvardintų IT paslaugų teikimą naudotojams; 
    • užtikrinti, kad departamentas savo klientams teiktų IT paslaugas laikydamasis ITIL metodologijoje ir NIS2  direktyvoje numatytų gerųjų praktikų; 
    • organizuoti skyriaus kompetencijai priskirtų veiklos planų ir ataskaitų rengimą bei kontroliuoti jų vykdymą; 
    • organizuoti IT paslaugų valdymo (ITSM) politikos, procesų bei taikomų standartų suformavimą ir įdiegimą; 
    • atsakyti už IT paslaugų teikimo (ITSM) procesų, taip pat šiuos procesus palaikančių įrankių, įdiegimą departamente, tinkamą jų taikymą;  
    • prisidėti prie bendrovės IT strategijos formavimo, užtikrinti jos įgyvendinimą bei atitikimą bendrovės pasirinktoms strateginėms kryptims; 
    • organizuoti priimtų sprendimų vykdymą bei kontrolę; ​

    Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoji atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

    ☑️  Taip pat:

    • turi ne mažesnę nei trijų metų vadovaujamo darbo patirtį; 
    • moki anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu. 
    • žinai IT paslaugų teikimo ir valdymo procesus bei gebi juos taikyti bendrovėje; 
    • žinai informacinių technologijų ir telekomunikacijų panaudojimo specifiką duomenų kaupimui, perdavimui, apdorojimui ir saugojimui; 
    • gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu; 
    • gebi logiškai mąstyti ir analizuoti, mokėti apibendrinti informaciją ir rengti išvadas bei pasiūlymus; 
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo ir kitų veiklą, dirbti komandoje; 
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;  
    • Turi ne mažesnę nei trijų metų Ivanti service manager programinės įrangos naudojimo patirtį;  
    • turi ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų darbo patirtį informacinių technologijų paslaugų valdymo srityje; ​

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija:savo gyvenimo aprašymą (CV) el. paštu karjera@regitra.lt su nuoroda „IT paslaugų skyriaus vadovė (-as) ” 

    ​​​​​​​Kontaktai pasiteiravimui: karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame. 

     

  • Vidaus audito skyriaus vadovė (-as)

    ☑️ Pareigos: Vidaus audito skyriaus vadovė (-as)

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 3500 - 4500 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus, preliminariai 4200 - 5400 Eur bruto.

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️ Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • Vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą
    • Profesinį ir asmeninį tobulėjimą
    • Nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje
    • Individualaus darbo laiko galimybę
    • Papildomą sveikatos draudimą
    • Nemokamą automobilio parkavimą
    • Galimybę elektromobilį įsikrauti darbe.

    Kitos papildomos naudos.

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • užtikrinti efektyvų ir kokybišką Vidaus audito skyriaus veiklos planavimą ir valdymą, darbo organizavimą ir koordinavimą;
    • rengti ir, esant poreikiui, atnaujinti Bendrovės vidaus audito metodiką ir kitus vidaus teisės aktus, reglamentuojančius vidaus audito veiklą;
    • analizuoti, audituoti ir vertinti Bendrovės valdymą, rizikų valdymą ir vidaus kontrolę;
    • identifikuoti tobulintinas Bendrovės veiklos sritis, rengti vidaus audito ataskaitas su išvadomis ir rekomendacijomis audituotos veiklos srities efektyvumo gerinimui, pristatyti vidaus audito rezultatus Bendrovės vadovybei, Audito komitetui, Valdybai;
    • vykdyti pažangos stebėseną po vidaus auditų;
    • rengti ir teikti konsultacijas Bendrovės valdymo, rizikos valdymo ir vidaus kontrolės klausimais;
    • periodiškai atsiskaityti Valdybai ir Audito komitetui apie vykdomą veiklą.

    ​☑️Privalumai būtų:

    • užduočių ir / arba projektų valdymo sistemų taikymo patirtis;
    • žmogiškųjų išteklių vadybos principų išmanymas;
    • turi Lietuvos Vidaus auditorių asociacijos vidaus auditoriaus kvalifikacinių mokymų baigimo pažymėjimą arba CIA, CRMA, ACCA ar kitus tarptautinius vidaus audito, finansų, audito, rizikų valdymo, atitikties sertifikatus (privalumas);

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje bei:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą ekonomikos, teisės, verslo, vadybos, technologijų, finansų, apskaitos arba viešojo administravimo studijų krypties išsilavinimą;
    • turi ne mažesnę kaip 3 (trijų) metų darbo patirtį vidaus audito srityje;
    • turi ne mažiau kaip 1 (vienerių) metų patirtį vadovavimo, komandos formavimo, darbo planavimo ir organizavimo srityje;
    • atitinki nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme;
    • turi stiprų kritinį mąstymą, gebėjimą greitai perprasti procesus ir teisės aktų reikalavimus, moki sisteminti ir apibendrinti informaciją, teikti pagrįstas išvadas ir rekomendacijas;
    • gerai išmanai Lietuvos Respublikos teisės aktus, būtinus tinkamai vykdyti šiai pareigybei priskirtas funkcijas, Pasaulinius vidaus audito standartus, profesinės etikos principus bei turi patirties juos taikant praktinėje veikloje, išmanai valdymo, vidaus kontrolės ir rizikų valdymo veikimo principus;
    • atitinki teisės aktuose nustatytiems reikalavimams, būtiniems išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija.
    • moki valstybinę kalbą, aiškiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
    • moki anglų kalbą ne žemesniu nei B2 lygiu.

    Siųsti CV

    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite el. paštu karjera@regitra.lt su nuoroda „Vidaus audito skyriaus vadovė (-as)“Kontaktai pasiteiravimui: karjera@regitra.lt

    Konfidencialumą garantuojame.

     

     

  • Duomenų apsaugos pareigūnas (-ė)

     

    ☑️ Pareigos: Duomenų apsaugos pareigūnas (-ė)

     

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 2900-3700 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas papildomas darbo užmokestis (iki 20 %) už darbuotojo veiklos rezultatus (preliminariai 3480 - 4440 Eur bruto).   

    Prisijungus prie mūsų siūlome:

    • vertybėmis grįstą organizacinę kultūrą;
    • profesinį ir asmeninį tobulėjimą;
    • nuotolinio darbo galimybę Lietuvoje bei užsienyje;
    • individualaus darbo laiko galimybę;
    • papildomą sveikatos draudimą.

     

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

    ☑️Darbo pobūdis:  

    • stebėsite ir tikrinsite bendrovės asmens duomenų tvarkymo veiklą; 
    • vertinsite ar bendrovės asmens duomenų tvarkymo veikla atitinka BDAR reikalavimus;
    • periodiškai teiksite informaciją asmens duomenis tvarkantiems darbuotojams apie jų prievoles pagal BDAR ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius asmens duomenų apsaugą, ir konsultuosite juos asmens duomenų tvarkymo klausimais;
    • konsultuosite duomenų subjektus jų teisių įgyvendinimo klausimais, prireikus padėsite duomenų subjektams įgyvendinti jų teises;
    • būsite atsakingas už savalaikį darbuotojų supažindinimą su įstatymų ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių asmens duomenų apsaugą, nuostatomis; 
    • kontroliuosite darbuotojų vykdomas asmens duomenų tvarkymo operacijas; bendradarbiausite su priežiūros institucija ir atliksite kontaktinio asmens funkcijas; 
    • nedelsdamas imsitės priemonių pašalinti asmens duomenų tvarkymo / saugos pažeidimą (- us); vertinsite rizikas, kylančias vykdant bendrovės asmens duomenų tvarkymo operacijas, ir teiksite siūlymus bei išvadas bendrovės generaliniam direktoriui dėl priemonių šioms rizikoms suvaldyti nustatymo; 
    • rengsite, derinsite ir teiksite atitikties užtikrinimui reikalingus vidaus teisės aktus, raštus, planus, ataskaitas, atsakymus į duomenų subjektų, priežiūros institucijų ir kitų asmenų paklausimus, kitus raštus, susijusius su bendrovės vykdomu asmens duomenų tvarkymu; tvarkysite ir pildysite bendrovės duomenų tvarkymo veiklos įrašus; 
    • dalyvausite atliekant poveikio duomenų apsaugai vertinimą ir prireikus vykdysite išankstines konsultacijas su priežiūros institucija; 
    • organizuosite ir (ar) vykdysite darbuotojų mokymus asmens duomenų apsaugos temomis; 
    • vykdysite kitas BDAR ir kituose teisės aktuose nustatytas funkcijas ir kt. 

      

    Mes tikimės, kad turite motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.    

      

    Taip pat:    

    • turite aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų srities išsilavinimą; 
    • turite ne mažesnę kaip 2 (dvejų)  metų darbo patirtį asmens duomenų apsaugos srityje; 
    • atitinkate nepriekaištingos reputacijos reikalavimus, nustatytus Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatyme; 
    • mokate anglų kalbą pažengusio vartotojo lygmens B1 lygiu; 
    • esate susipažinęs ir darbe vadovaujatės Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Įmonės įstatais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, Įmonės veiklą, vidaus darbo tvarką bei Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos teisės aktais, reglamentuojančiais asmens duomenų teisinę apsaugą; 
    • gebate savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, analizuoti, kaupti, sisteminti ir apibendrinti informaciją, identifikuoti problemas, siūlyti jų sprendimo būdus, rengti išvadas; 
    • atitinkate teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. 

    Siųsti CV

    Papildoma informacija: savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite adresu:  karjera@regitra.lt su prierašu: „Duomenų apsaugos pareigūnė (-as)“  

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus.   

    Kontaktai pasiteirauti: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame  

     

  • Viešųjų pirkimų valdymo skyriaus specialistas (-ė)

    ☑️ Pareigos: Viešųjų pirkimų valdymo skyriaus specialistas (-ė)

    ☑️ Darbas nuotoliu, jei kandidatas ne iš Vilniaus miesto. Hibridinis darbas - vilniečiams

    ☑️ Darbo užmokestis (bruto): 1950 - 2400 Eur

    Kas mėnesį prie darbo užmokesčio gali būti mokamas iki 20 % papildomas darbo užmokestis už darbuotojo (-os) veiklos rezultatus (preliminariai 2340-2880 Eur bruto).

    Kitos papildomos naudos.

     

    ☑️ Darbo vieta: Liepkalnio g. 97A, Vilnius

     

    ☑️ Darbo pobūdis:

    • teisės aktų nustatyta tvarka organizuoti ir vykdyti viešųjų pirkimų procedūras;
    • Įmonės viešųjų pirkimų valdymo tvarkos apraše nustatyta tvarka derinti pirkimo inicijavimo paraiškas;
    • rengti pirkimų, kuriuos teisės aktų nustatyta tvarka privalo vykdyti viešųjų pirkimų komisija, dokumentus; 
    • organizuoti viešųjų pirkimų sutarčių pasirašymą;
    • dalyvauti viešųjų pirkimų komisijos posėdžiuose ir rašyti viešųjų pirkimų komisijos protokolus;
    • nagrinėti tiekėjų pretenzijas dėl viešųjų pirkimų procedūrų vykdymo;
    • rengti ir teikti Viešųjų pirkimų tarnybai viešųjų pirkimų skelbimus, įvykdytų viešųjų pirkimų procedūrų ataskaitas;
    • esant poreikiui, vykdyti mažos vertės pirkimus, pirkimus naudojantis elektroniniu CPO katalogu;
    • konsultuoti kolegas klausimais, susijusiais su kuruojama veikla.

     

    ☑️ Mes tikimės, kad turi motyvacijos keistis ir keisti, noro dalintis patirtimi bei nestokoti atsakomybės jausmo dirbant mūsų komandoje.

     

    ☑️ Taip pat:

    • turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
    • turi turėti ne mažesnę kaip 2 (dvejų) metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje (patirtis perkančiojoje organizacijoje);
    • moki naudotis Centrine viešųjų pirkimų informacine sistema (CVP IS) bei Centrinės perkančiosios organizacijos (CPO) informacinės sistemos katalogu;
    • išmanai viešųjų pirkimų procedūras ir turi Viešųjų pirkimų tarnybos išduotą pirkimų specialisto pažymėjimą;
    • esi nepriekaištingos reputacijos; 
    • moki kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai, motyvuotai ir argumentuotai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, teikti išvadas bei pasiūlymus;
    • gebi savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą.
    • atitinki teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija. 

    Siųsti CV


    ☑️ Papildoma informacija:

    savo gyvenimo aprašymą (CV) siųskite su nuoroda „Viešųjų pirkimų valdymo skyriaus specialistas (-ė)“.

    Mielai atsakysime į iškilusius klausimus. Kontaktas pasiteiravimui: karjera@regitra.lt. Konfidencialumą garantuojame.